reklama

Prečo pôjdem znovu aj v piatok alebo či a koho voliť...

Na protest Gorila v Bratislave pôjdem znovu aj 3.2. Mnohí kamaráti sa pýtajú prečo, veď to nič nezmení, aj keby tie gorilky odišli, prídu iné a pritom tie isté, atď. Áno, bohužiaľ, samotný protest nikoho do basy neposadí, ani naše súdnictvo len tak nezmení, to si plne uvedomujem. Ale apatia a pasivita už vôbec nie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

A teda už samotný fakt, že sa protest uskutočnil a ďalšie, snáď ešte silnejšie, budú pokračovať po celom Slovensku, je pre mňa pozitívny. Konečne sa aspoň niektorí Slováci prebrali a využili svoje právo vyjadriť nesúhlas nielen v krčme alebo pred TV.
Preto tam pôjdem znovu aj v piatok. Lebo som znechutená a ako vidím, nie som ani zďaleka jediná. Ale v súvislosti s týmto odporom sa naskytá ďalšia dilema- koho a či vôbec v marci voliť....

Ľudia, ktorí vystúpili na proteste Gorila sa v názore na túto otázku dosť líšili. Ja sa prikláňam k názoru Toma Nicholsona, ktorý povedal, že voliť by sme mali ísť. Ale zároveň súhlasím s názorom iného rečníka, že na výber je „veľké hovno“. Takú skepsu v mojom okolí a aj v sebe samej voči voľbám a najmä bezmocnosť v rámci výberu strán som ešte nepocítila.
To znechutenie tu bolo určite čiastočne vždy, aj u mňa, iba nie v takej miere. Nikdy som si pred voľbami nerobila prílišné nádeje, ale predsa len boli momenty, napr. v tých posledných, ktoré ma v podstate potešili a od ktorých výsledku som niečo NAIVNE očakávala. Bola som rada, že konečne HZDS opustilo od vzniku SR parlament, že SMK na čele s Pálom Csákym to dotiahli akurát do hrobu a že v podstate nová strana SaS (ktorú som volila) to naopak dotiahla pomerne ďaleko- myslím tým vtedajšie percentá SaS. Juj, aká „milá“ bola situácia, keď Ivetka Riškovi tak pekne povedala, aby držal balónik... ten ale rýchle praskol.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Kde sme teda teraz? Slovensko síce nemá more, ale aj tak má sasanky. Bratislavská ani Bojnická ZOO doteraz nemali ani jednu gorilu a teraz ich májú desiatky... Miki Mouse už niekoľko rokov absolútne nevníma realitu ohľadom popularity jeho osobnosti a „prospechu“ pre SDKU a už sa len úboho smeje novinárom a hovorí, že sme sa všetci na čele s Lipšicom zbláznili.


Ja naozaj momentálne neviem koho v marci voliť ... Nora sa zdá byť pomerne lákavá možnosť, čo vy nato?- Ta donesieme do tohto štátu trocha kultúry do p**i, nie?!

Zuzana Lezanska

Zuzana Lezanska

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Blíženec... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu